mandag den 14. september 2009

HVORFOR skibsskrog-Marg MAD (og derfor Smash)

Skibsskrog-Margaret smadre dum Sony. Piger ikke dumme lilla mennesker. Piger stærk og awesome! AAAAARRRRR! Skibsskrog-Marg gerne ædelstene. Skibsskrog-Marg gerne perle sweatere (tidligere). Men skibsskrog-Marg ikke gerne lefle kun perle interesser. Skibsskrog-Marg godt afrundet, har mange interesser og lag. Skibsskrog-Marg give eksempel: SMART. Lad skibsskrog-Marg finde PowerPoint og laser pointer. Skibsskrog-Marg har PowerPoint her et sted. Ahem. Skibsskrog-Marg fundet PowerPoint. Made slides. [via mefi projekter]
Sony \ 's PSP produktmarkedsføring Sammenføjningerne mere end Miss Bimbo i rækken af lavvandede portrættering af interesse for kvinder. Dell har oprettet "kvindelige fokuserede" sub-site "Della" med blødere farver, og selv LEGO har deres pige-centreret sæt, med fokus på pinks, purples, og ponyer. Mens antallet af kvindelige gamere stigninger, Sony er at begrænse spil de push med OMG Lilac PSP markedsføring ordningen til Patapon 2, Locoroco 2, Hannah Montana, Petz, Pangya Fantasy Golf, og Skyet med en chance for Kødboller, at den bekymring, nogle kvindelige spillere ( "Jeg kan \ 't hjælp, men føler det, som om unge kvindelige gamere bliver kvæles i en niche, hvor de kun har ringe chance for at være åbne for at prøve forskellige typer af videospil"). På GameGirl blog, en top 7 liste over kommende PSP-spil er en meget anderledes verden fra golf og ponyer, som foreslået af Sony.

Ingen kommentarer: