lørdag den 15. november 2008

Money ?dringer Alt

 Intersections_sep08_03
Jeg har et par aftryk denne sidste uge. Jeg er i en temmelig vanvittigt/intens periode de sidste par måneder, undergår nogle medgang og modgang .... det tvinger mig til at være kreative. Jeg er taknemmelig for, at jeg har en afsætningsmulighed for alt dette.

stykke ovenfor er baseret på sangen "Money ?dringer Everything" af Cindy Lauper.

"Vi tror, at vi ved, hvad der var i gang
Det mad betyde en ting
Dens alle i fortiden nu
Money ændringer alt "

Det næste stykke blev også udført på samme tid. Jeg har ikke navngivet endnu, men det vil sandsynligvis blive opkaldt efter sang ved Depeche Mode, Shake sygdommen. Du kan høre det her .

Intersections_sep08_01

Disse stykker blev gjort i en workshop for en kommende vise ved Evan Bissel. Få mere info her. Showet hedder:

eller andet sted forud for intetsteds *:

ungdom, fantasi og transformation
og vil åbne om 26 september - 22 november 2008
Denne multi-tiered billedkunst projekt udforsker og fejrer det
transformative potentiale i den kreative proces i dyrkning og
udtryk for individuelle stemme og social aktivisme blandt nutidens ungdom.

Jeg vil være på et panel som en del af dette udstiller:
art som Uddannelse Workshop
tirsdag 11 november, 2008 7pm


$ 5 - $ 15/sliding skala (18 & under FRI)

Denne åben proces træk en paneldiskussion med lokale kunst pædagoger
diskuterer den rolle og de erfaringer, som de lærer i kunst uddannelse,
og dele deres perspektiver og historier, udfordringer, praksis og
Inspirations som de skabe miljøer for at udtrykke sig og
kritisk refleksion blandt nutidens ungdom. Denne aften også funktioner
unge kandidater fra Bay Area Video Coalition's (BAVC) Audio
Produktion klasse, såvel som kunstnere og pædagoger Evan Bissell og Favianna Rodriguez .

Her er et foto fra workshoppen af Evan på arbejdspladsen:

 Img_9092


Ingen kommentarer: