lørdag den 22. november 2008

AT jakke (* hun siger samtidig peger hendes fingre *)

Ja, jeg ved Antonin Tron er blevet gjort Facehunter spydig foder og ja , Dette særlige jakke har fået gasps fra alle og enhver, og ja, det er herretj af de mest elegante form (se resten af hans samling). Ring mig en trist hack af en forudsigelig Antwerpen-Graduate elsker, men jeg kan bare ' t ryste denne jakke off mit hoved. Jeg vil bare ikke. Uanset hvilket billede jeg ser på det gør mig gad vide, om en Antonin Tron vil gå ind i mit liv og hånd mig en form for multi-formet guld tt besat herlighed.

AT Facehunter pic med stipendiaten Antwerpen grad Romain Brau modellering den jakke ...

 Anttron1a

Antwerpen opgradere vise billeder ...

 Anttron1b_2

 Anttron1d

Fra denne måneds nye designere Dazed shoot , skudt af Daniel Sannwald og meldte ved Katie Shillingford og Robbie Spencer ...

 Anttron1c_2

Indtil da er det kun virkelig dårlig, virkelig dårlig Billedmanipulation vil gøre. Det sømmer sig for et hack som jeg ikke du tror?

Anttron2

Ingen kommentarer: