mandag den 5. oktober 2009

Paa ferie med ... Rand fra Thistle & Clover

Bonjour Coco & Kelley eller skulle jeg sige farvel!?

Min kæreste og jeg vil være jetting ud til Skandinavien denne søndag for at fejre hans endt Bar eksamen! Som medejer af Brooklyn Boutique Thistle & Clover, kan jeg ikke lade være med at se alle hytter som en mulighed for at lede efter små, ukendte skatte for butikken. Vores butik i øjeblikket bærer op og kommer mode mærker såsom Dace, Lily & Jae (billedet nedenfor!), Sunner, Wren og Lewis NYC. Men, Camilla og jeg er altid på udkig efter nye spændende design talent.
Jeg må sige, jeg er ekstra glade for min forestående tur til Sverige, da Stockholm er dybest set den hjem alternative mode. Efter alle, stort set Acne opfandt skinny jean! Mens det i Stockholm, håber jeg at tage i landskabet, gennemsøger gaderne for under-radaren moderigtige mærkevarer, og forhåbentlig gå til et par romantiske middage med min bf i enkle, flowy, dato-aften kjoler! Jeg kunne ikke være mere begejstrede for min rejse. Prikken over i'et? Gæst blogging for den smukke Cassandra Lavalle selvfølgelig!
Jeg har lavet denne lille billede bank eksempel på, hvad jeg håber, at turen har i vente for mig. Efter min hjemkomst, vil jeg være at sende et Thistle & Clover, går Stockholm mini-guide til Coco & Kelley. Håber du nyder de billeder!
* Billeder med uret fra toppen: The Stockholms Opera House's white-on-hvid bjælke decor; Bella Freud (af østrigsk herkomst ikke svensk!) Skriftligt ved sit skrivebord via Kunst & Commerce; Vintage cykler perfekt til en by tur via Art Department, Oxford sko fra svenske korte Acne; Picnicing på Feather Island Archipeligo? Ja tak!; Vidunderligt landskab, via Flickr, Acne louche og helt gyngende ensemble.

Ingen kommentarer: