tirsdag den 20. oktober 2009

Let's Talk Puder

Jeg noterer med interesse, at Cindy Crawford har gået sammen med JC Penney for en debut samling af sengetøj, bad, vindue, belysning, accent møbler og dekorative tilbehør poster. Dette punkt fulgte en pressemeddelelse i sidste uge, at Jane Seymour er gået sammen med Capel tæpper for nogle nye produktintroduktioner til verdensmarkedspriser i Las Vegas.

Do stjernerne virkelig designe deres samlinger, eller er udført af nogle navnløse designer, et spøgelse designer, hvis du vil, begravet i den inderlige JC Penny hovedkvarter?



Billedet ovenfor er "Indigo Dreams 'seng og vindue behandlinger er en del af Cindy Crawford's nye linje for JC Penney. Dronningen Trøster, der er $ 179,99 (prisen kan variere). Det er til rådighed på jcp.com. Den linje, kommer til butikkerne 4 september.

Min mand altid spørger om puder på sengen. Når han spørger, gjorde vi begynde at lægge mere puder på sengen, end man bruger sove? Nogle senge, på Street of Dreams havde puder, der kom ud fra hovedgærde til midten af sengen.

Og så er der stabler af puder, før du tænder i. Når du står op midt om natten, er det sidste, min mand ønsker at gøre, er at rejse over puder. I morgen puder skal genanvendes til sengen. Med alt, hvad der foregår i vores travle liv, den tid, tab som følge af puder på nogle af disse senge skal være enorme.

Jeg har altid at narre min mand til at hjælpe mig med pudebetræk. Vi har en race af det og jeg plejer at slå ham. Jeg kan ikke forestille mig at få ham til at stå stille for mange puder. Det ene område er jeg enig med ham om det overskydende hovedpuder er den tid jeg kommer træt hjem fra en lang dag, og jeg vil bare floppet ansigt ned på sengen. Den flade plads til floppet er borte!

Bev & Mike
Landfair Møbler + Design galleri
Følg os på kvidre

Ingen kommentarer: