tirsdag den 14. juli 2009

Er Singaporeans Pampered?


Se på billedet ovenfor, og hvad ser du?

Nej, dette billede er ikke et spørgsmål om opførelse af endnu en overhead-broen! Jeg har brugt denne bro for et utal af gange!

En beskyttet coverway bliver bygget til de eksisterende overhead bro. Engang jeg spekulerer på, om Singaporeans er blot at være for pampered eller også heldige! Disse dage, et utal netværk af dækket linkways hjælpe husly Singaporeans fra et højhus til et andet, fra deres lejligheder til busstoppestedet, og også overhead broer bliver nu omfattet!

Jeg hader den nådesløse søndag skinner på denne lille ø, men Singaporeans efter min mening stadig kan 'tahan' lidt solskin for at gøre dem mere barske!

Jeg visionalise i de kommende 10 eller 20 år, på grund af global opvarmning, Singaporeans kan endda have en hel Indkøbscenter gerne Orchard Road klimakammeret! Det ville være en god udsigt, hvis vi kunne udnytte solens energi til at generere klimaanlæg til at dække nogle steder her! Med fremkomsten af teknologi, intet er umuligt!

Ingen kommentarer: