fredag den 29. januar 2010

Vi vil ikke Soon

I går var jeg se den 10-årige årsdagen video til vestlige Edition (den oprindelige WE før de svenske bums kom langs). Ud over det faktum, at det har nogle nye Lavar McBride optagelser, og Nate Keegan's sektion er absoloutely latterligt, jeg har bemærket noget, da jeg sad og så John Igei's optagelser. Nemlig, en skjorte, der siger \ "Don't Stop For Nothing \" på forsiden.


Og \ "IT'S Full Speed eller slet ikke! \" På bagsiden.


Naturligvis respektere ethvert menneske derude skulle genkende dette som en linje fra Metallica's mesterværk Motorbreath. Denne specifikke linje har altid været en favorit for mange af os YouWillSooners, og har været kilde til megen citere og spøg. Faktisk så jeg tænkte, at jeg huskede, at på et tidspunkt havde vi en overskrift med et billede af min ven Jon's Griptape der havde det præcise tilbud på det.

Jeg ville skrive et indlæg kaldes \ "Vi vil snart \" grundlæggende sige, at jeg ikke ved, hvad streetwear gjort selskab, t-shirt, men de er naturligvis på nogle \ "vil du snart \" lort, fordi vi ' ve været alt om det lort i årevis. Så efter jeg fik den screengrabs og uploadet dem, jeg gik til vores grafiske arkiv for at finde det stopper ikke for nothin 'header, og dette er hvad jeg fandt.



Fuck, jeg må stadig være hungover fra Shit Talk aftes. En anden stor post by Watson.you snart

Ingen kommentarer: