fredag den 26. december 2008

Den chunky Twiglets

Packages ahoy kommer ind på kontoret, og selv om jeg har tilbragt næsten halvdelen min løn på gaver til folk, gaver er kommet i for ... herunder gaver, som jeg har købt mig selv (hvad kan jeg sige ... Jeg er en gavmild sjæl ...). Yokoo's pakken endelig kom efter en velvoksen told-afgift og det er mit længe ventede vanilie hyggeligt, det boyf's Pembroke rghtte i trækul, som jeg naturligvis vil være nicking fra tid til anden og en Cambridge kæde i dyb blomme. Samtidig har jeg fanget min boyf i Wolford købe mig Medaillon trikoter , som jer har været egging mig om at købe, og så blev han tvunget til at give sit' outed 'pressie mig en lille smule tidligt ...

Sammen Jeg fik i en "chunky/uldhret på toppen, sparsomme og stramme på den nederste 'frame i sindet ....
Wolft1

 Wolft2  Wolft3

Jeg ved, at det er lidt ho - ish, men jeg er bare desperat at bære noget i denne korte rent til at vise den fulde virkning af de oplagring toppen mønster i disse trikot ...

 Wolft4

Så en anden pakke kom fra Coco Career der har hyret Chelsea Rebelle for at oprette disse begrænsede skinnende bøje benvarmere eneret til Coco Career , som tilføjer et frisk nyt par 'treggings' til min samling ... ok, ok det tager jeg ordet tilbage ... de er bare virkelig virkelig stramme bukser med en elastik linning ... selvom det er en en-størrelse montering UK6-10 .... de er virkelig virkelig godt udstyret og slags minder mig om Olivia Newton John's satin trews som hun skulle være syet ind i at sidste sekvens i Grease. Så kom mere chunky på toppen, ringe på den nederste ...

Chelr1

website siger buer skal på bagsiden, men mig likey dem på forsiden ...

 Chelr2

Chelr3

Ingen kommentarer: