torsdag den 19. november 2009

Faded Juveler

>> Ikke mindre end tre personer, der sendte mig et link til Ostwald Helgason til ASOS leggings, når de gik online engang i sidste uge, som a) går for at vise, kunne jeg godt begynde at udarbejde indkøbslister fra et hurtigt blik på indbakken (skræmmende ting , som jer har måske også ubevidst konkurs mig ...) og b) Jeg er blevet utrolig gennemsigtigt, når det drejer sig om at vise mit lide og ikke lide. glasmosaikker vindue effekter, digital print, juvellignende toner og åh, ja, that's right ... det er et andet par af trykte leggings at føje til samlingen.

Jeg har ingen skrupler med at være så forudsigelig især da disse dage, kan enhver hjælpende hånd i indkøbscentret dept er med glæde velkommen (i weekenden, jeg rent faktisk følte farvenuancer af skyld for at undslippe ud i butikkerne for en smule, da jeg har været så låst i arbejdslivet i weekenden ...). Under falmede kedelig baggrund af ol "Nikon L35 kameraet selv, er farverne en smule mere afslappet ... og også fange den sidste af sommerens sol ...

Åh, og jeg har mildt udviklet en besættelse iført mit Alpha 60 plisseret tørklæde som et skørt / bum travlhed / pelmet type ting ... gjorde det samme ved Chictopia / Forever 21 part i New York for to uger siden, hvor jeg roadtested tørklædet for at se, om jeg ville have et pinligt øjeblik af det falder ned samtidig med at gå / danse rundt ...

(Ostwald Helgason for ASOS leggings slidte med vintage jewelled jumper fra Treasure Chest Vintage, LD Tuttle støvler, Alpha 60 tørklæde bæres som skrirt, Urban Outfitters bælte)

Ingen kommentarer: