søndag den 4. januar 2009

Sko Gazing ...

Det nye år har fået lidt af et forår rent .. . og en smule gleeful foring op. Efter der kommer til udtryk med det faktum, at jeg faktisk en sko person omkring to år siden, er det ikke længere for meget af en mærkelig ting at line op alle mine sko og se på dem og klukle til mig selv i munter skadefryd . Eller i en fornuftig universet, er det også kaldet at placere alle sko på ?sted (de er spredt i forskellige hjørner i min flade ...) og at gøre status, kontrollere og se på, hvad jeg mangler, og hvad jeg behøver ikke ...

Dette er blot dem, der har noget lidt spesh om dem ... noget, der gjorde bremsebakken hjerte gå boom, da jeg købte dem. dem, jeg køber det af praktiske årsager/slid og er mere neutral, beløber sig til et tal mere modbydelige end dem, vist nedenfor, og heller ikke passer ind i en enkelt skud. Numerisk, dem afbilledet nedenfor ikke får så mange slidt men efter stirre på dem i et stykke tid, glider dem på, gør op gjordene/snørebånd ... Jeg har stadig ikke fortrudt at købe dem, og hvis noget, foring dem op som denne gør mig klar jeg er nødt til at tage dem ud i den store verden oftere (sko er for livet, ikke kun for hylder). Her er til en anden shoeful, omend mere selektive 2009 ...

 Img_0622_2

Img_0635 Img_0637

 Img_0632

I'm tackling mine Ikea lagerenhed næste i et forsøg på at rydde, farve-koordinere og slibe i den mistænkte, der truer med at overhale min garderobe ... f.eks sorte pailletter, læder nederdele og hot pink ...

PS Hvis vi vil gå samme vej som taler om sko som investeringer .... så chokerende, jeg synes det er Sam Edelman knockoff Balenciaga støvler, der er steget i værdi de mest ... købt dem for $ 100 på et tidspunkt sidste år og nu nogle frække *** ker er piskning dem for $ 700 (!) på eBay ... den oprindelige REAL Balenciagas var ikke så meget dyrere ... for Guds skyld ...

Ingen kommentarer: